سلام مامانا تو سونو اگه جنسیت و درصدی بگن چقد درسته؟

۲ پاسخ

اگه پسر باشه احتمال خطا خیلی کمه ولی اگه دختر باشه احتمال خطا زیاده

واسه من ۱۰۰ درصد گفت همون بود

سوال های مرتبط

مامان جانا مامان جانا هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان ابوالفضل مامان ابوالفضل هفته سی‌ویکم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌وسوم بارداری