میگم مامانا کسی تعیین جنسیت با زنجیر انجام داده چجوریه؟
#سرگرمی #بیحوصلگی

۹ پاسخ

میشه ب منم بگین چجوریه

من متوجه نشدم..چجوری باید انجامش داد؟؟🤔🤔

دل به این سونو های الکی نبند عزیزم

منم انجام دادم ولی درست نبود

روی نبضت میگیری دایره چرخید دختره مستقیم رفت و برگشت پسره 😁

من نخ و سوزن انجام دادم درسته

خیلیا میگن درست اومده حتما انجام بده😍نخ و سوزن بردار نخش حدودا ۳۰ سانت باشه بالای کف دستت ثابت نگه دار دایره چرخید دختره صاف صاف رفت و برگشت داشت پسره!حالا میگن اگه وایساد باز دوباره یکی این دو حالتارو چرخید نشونه ی بچه های بعدیته😍حتما انجام بده بیا بهم بگو🤭رو شکمتم میتونی نگه داری

برای من انجام دادن درست در اومد

من انجام دادم درست بود،باید یکی برات انجام بده ک بلد باشه

سوال های مرتبط

مامان تبسم ترنم تینا مامان تبسم ترنم تینا ۹ ماهگی