سلام مامانا
میگم کسی برا تعیین جنسیت آتلیه رفته؟؟
قیمتا چجوریه

۵ پاسخ

سلام من رفتم آتلیه ظهور کلیپ یک دقیقه ۱۹۰۰ بود دو دقیقه ۲۹۰۰ لوکیشن های قشنگی هم داشت خودشون دیزاین تعیین جنسیت هم داشتن

عزیزم من ۹ ماه پیش باغ و تم و عکاسی و فیلم برداری شد ۹ و پونصد من خیلی راضی بودم ۵ تا عکس و یک کلیپ

من عکاس اوردم خونه ۱ساعت فیلم و عکس گرفت ازمون
یه تم ساده و مینیمالم چیدم که عکسا جذاب شد
عکسش تو تایپینگ هام هست دوست داشتی بین

من برای عکسای بارداریم جمعه پیش رفتم آتلیه تات ، عکسارو‌اندازه برگه آچار چاپ میکنن دونه ۴۵۰ من پنج تا عکس گرفتم بعدا براشون تابلو‌بخرم بزنم دیوار

نه من تو خونه عكس و كليپ گرفتم

سوال های مرتبط

مامان نورا🎀 مامان نورا🎀 ۹ ماهگی
مامان محمدمهدی مامان محمدمهدی هفته سی‌ودوم بارداری