۱۱ پاسخ

۲بنظرمن

همون بالایی ها خیلی ترنده من دوست دارمشون

عزیزم من اینو از نزدیک دیدم خیلی خوشگله جنس داخلش هم ملامین هست قیمت اینا چند هستش

اولین

من می‌خوام از این بگیرم

تصویر

رزینه؟
رزین بیشتر جنبه دکوری داره
نباید آب اینا بهش بخوره از گرما و حرارت باید دور بمونه

بالایی خاص تره

از کدوم سایت میخوای سفارش بدی عزیزم

اولی به نظرم

اولیه جدید تره و از نزدیک من همین مدلو دیدم خیلی خوشگله فکر کنم اون داخلش دست سازه

۲۲۲۲۲۲

تصویر

سوال های مرتبط

مامان پسرکم مامان پسرکم ۲ سالگی
مامان 🌶️فلفل🌶️ مامان 🌶️فلفل🌶️ ۲ سالگی
مامان 🌶️فلفل🌶️ مامان 🌶️فلفل🌶️ ۲ سالگی
مامان 🌶️فلفل🌶️ مامان 🌶️فلفل🌶️ ۲ سالگی
مامان 🌶️فلفل🌶️ مامان 🌶️فلفل🌶️ ۲ سالگی
مامان 🌶️فلفل🌶️ مامان 🌶️فلفل🌶️ ۲ سالگی
مامان نیکیار 🤱🏻 مامان نیکیار 🤱🏻 ۲ سالگی