۴ پاسخ

فک نکنم سفالیک میشه کم پیش میاد بچرخه منم سفالیک بعضی وقتا حرکتاش بالای واژنه

مگه سونو دادی که میگی بریچ شده؟؟چون سفال فکر نکنم تو این هفته ها دیگه بچرخه

اره طبیعه نینی قشنگ دور میزنه تغییر مکان میده

اره گلم هنوزم یکی دو هفته دیگه جا داره باز برای چرخیدن

سوال های مرتبط