۴ پاسخ

باید برین حمام خودت غسل استحاضه داری
بچه هیچ غسلی نداره
مادربزرگم فقط وقتی بچه رو میخواستیم از حمام در بیاریم گفت چهل مشت اب تو کاسه بریز وقتی خواستی بیاری بیرون رو ه بریز همینقدر

هیچی کار خاصی نداره

ما کار خاصی نکردیم😅

خدت و پسرت برین حموم غسل کنید

سوال های مرتبط

مامان آراد مامان آراد ۹ ماهگی