خدایا شکرت همچیش سالم بود 😍 #آنومالی
پسر قشنگ من😍💙

تصویر
۳ پاسخ

خداروشکرررر😊

عزیزم خدارو صد هزار مرتبه شکر خدا برات حفظش کنه و به سلامتی بغلش کنی منم هفته دیگه میرم انشالله😍❤️

اوخیش فسقلی خان.خداروشکر عزیزم🌹🌹🌹

سوال های مرتبط

مامان نینی🩵 مامان نینی🩵 ۸ ماهگی
مامان آریا💙 مامان آریا💙 هفته بیست‌وسوم بارداری