سونو آنومالی خیلی مهمه؟ اگه نرم اشکال نداره؟

۶ پاسخ

خیلی خیلی مهمه خدای نکرده بجه مشکل داسته باشه میگن دارو میدن حل میشه

خیلی خیلی مهمه

تا چند هفته میشه ک رفت؟

انومالی حتما برووو شده از چیزای دیگت بزن برو

آره عزیزم خیلی مهمه باید بری اجزای اصلی بچه رو نشون میده که خدای نکرده مشکل نداشته باشه

نه خیلی مهمه انومالی حتما برو

سوال های مرتبط

مامان 🩵هیروانم🩵 مامان 🩵هیروانم🩵 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان ساتیار و تودلی مامان ساتیار و تودلی هفته بیست‌وسوم بارداری