۵ پاسخ

سلام خوبي عزيزم بيا روبيكا كارت دارم

عزیزم چطور به این نتیجه رسیدی کم اشتهاست؟ وزنش که خوبه ماشاالله خوب مک میزنه توی ده دقیقه همه شیر سینه رو میخوره خب!
عجیبه واقعا، ببری دکتر میگه اضافه وزن هم داره! چرا شیرخشک میدی بهش؟ میخوای تپل‌تر از اینی که هست بشه؟

ماشاالله وزنش عالیه نگران نباش
پسر من ن نمیخوره ن نمی‌خوابه ن وزنش خوبه

پسر منم غذا کمکی شروع کرده خیلی بد شیر میخوره اصلا شیرشو کامل نمیخوره مواظب باش بدنش کم آب نشه فقط دکتر به من گفت وزن بچه خوب باشه اشکالی نداره

ننه قربون 😍😍روسری چرا🤣🤣

سوال های مرتبط