۸ پاسخ

چند بود وزنش ؟

از کجا باید بگیریم منم میخام کاکائوییشو😍😂

من دوسش دارم کاکائوو

معلومه که خوشمزه هستش😋

کاکایو خوبه

طعم وانیل از نظر من خوشمزه نبود توت فرنگی وموزی خوبه

یاطعم چیه

با طعم چیه

سوال های مرتبط

مامان برسام مامان برسام ۱ ماهگی
مامان کیان مامان کیان ۷ ماهگی
مامان ماهان مامان ماهان روزهای ابتدایی تولد