۶ پاسخ

من میزنم

من گوجه میزنم

یه گوجه رنده کن بزن البته اگه تست حساسیت گرفتی

من میزنم کم ولی

رب خونگی داشته باشی بهتره

من میزنم

سوال های مرتبط