۱۵ پاسخ

اره خیلی

اره😶

خیلییی

اره.

اره خیلی بد میشه مبل را بردار و باندها را دو طرف میز تلویزیون بزار

آره عزیزم اگر ممکنه برداری بهتره

ارههههه

اگه جایه دیگه داری بزاری خوب بهتر اگه نه ب خودت سخت نگیر گلب

یه گلدونی چیزی بزار

اره باند دو طرف تی وی بذار

باند یدونش بزار جای مبل

باندا رو یکی بزار اینور تلویزیون یکی اونور
مبلم جاش ضایعه اس

اره

مبل وبردار باندهارو یکی بزاراینوریکیم اونور

ارع خیلیی
باند ها هم جاش خیلیی بده
بازم سلیقه خودت از همه مهم تره

سوال های مرتبط