گرمیچر به همه بچهها سازگار نیست
من واسه بچه اول و دومم گرمیچر میدادم خیلی خوب بود، طبق تجربه به سومی هم گرمیچر دادم ولی بازم بیقراری میکرد و یبوست هم شد ، بردم دکتر گفت به بچه نمیسازه بهش کولیکایز و پدی لاکت داد خیلی خوب بود
من هر 8ساعت میدمش
من ۲/۵سی سی میدم
ولی اگ پی پینمیکنه گرمیچر نده چون یبوست میاره
من ۶ بار میدادم ولی زره زره
من سه سی سی دکترگفت بده، بعدتو24ساعت بچه بیقراربودسه بارم میشه داد
دو سی سی بدع بهش من دو میدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.