۶ پاسخ

سلام سه ماه اول استفاده کردم برا دخترم خزخزه سینه‌ش کمتر شد رفلاکسش خیلی بهتر شد

پسر من رفلاکس پنهان داشت گاهی هم که شیر زیاد میخورد یکم بالا میاورد دکتر گفت یا تشک رفلاکس بگیر یا براش یه سطح شیبدار درست کن، من یه بالشت میزاشتم زیر تشکش سطح تشک شیبدار میشد الانم همین مدلی میخوابونمش،
هم تشک شیبدار کمک کرد هم شیرخشکش رو عوض کردم خیلی بهتر شد

من تخت کنار مادر زویه خریدم حالت آنتی رفلاکس میشه خیلییییی خوبه

آره من دارم بچه استفراغش کمتر شد دیگه شب که خوابه نگران نیستم یوقت بالا بیاره بپره تو گلوش

خوبه اره من برا پسر اولم دکتر گفت یا تشک بخر یا بکی بذار بالای تشک خودش که شیب دار بشه

بله
من مارک رز برن دارم کم استفاده کردم تشخیص دکتر اشتباه بود میفروشمش

سوال های مرتبط