۵ پاسخ

من دوس دارم شکمم یه خیلی ترک بخوره ولی بچم خوب رشد که😄

من سر دخترم از ۸هفتگی ضدترک پرایم زدم اصلا ترک نخوردم. سر اینم شکمم تازه میخواد یه تکونی به خودش بده یه هفته ست دوباره از همون گرفتم میزنم‌.
قیمتشم خوبه ۸۰۰گرفتیم. ولی ماستلا ام میگن خوبه اما گرونتره حدود ۲۷۰۰ ایناست انگار

من اخر ۶ماه تازه ترک دار شدم
مرتب هم روغن میزدم از همون اول اما شکمم بزرگ بود بچم نرمال بود اما شکمم درشت بود و پوستم معمولی گنجایش نداشت شل نبود پوست .

بستگی به بدن داره

من روغن زیتون میزدم الآنم میزنم حتی یه دونه ترکم ندارم

سوال های مرتبط