برای شیر بهش گفتم شیر عوق شده نگاش میکرد خودکار میخواس بالا بیاره😂بچم رو کلمه عوق حساسه برای جیشش هم یه عروسک خریدم که خودش جیش میکرد بهش میگفتم ببین نی نی جیش داره بیا ببریمش حیش کنه واسش روی در اتاقش یه برگه چسبوندم روش زدم کار خوب کار بد میگفتم هروقت جیش کنی تو دسشوییت برات برچسب میزنم برچسبات زیاد بشه فرشته مهربون برات کادو میاره یه هفته اذیت شدم ولی خب جواب داد
ب نام خدا
اصلا یادم نیس ک چحوری بود🙄😂
برای از شیر گرفتن باید خودت کم کم وعده های شیر و کم کنی و غذا و میوه و میان وعده رو جایگزین کنی تا وعده های شیرو خودش کم کنه....وقتی سیر باشه و سرش گرم باشه کمتر شیر میخواد و اینطوری راحت میتونی بگیری .....
برای از پوشک گرفتن هم باید از ۲۸ماهگی به بعد اقدام کنی تا بچه آمادگی شو پیدا کنه بتونه سرپا بشینه بتونه بفهمه کی و کجا دستشویی کنه
من اول تلخک زدم دفعه اول بدش اومد دفعه دوم انقدر مک زد تا اثرش رفت بعد گرفتم چسب برق زدم گفتم اوف شده دیگه دو روز اذیت شد بعد ول کرد
پوشک هم اول باید بچه آمادگیشو داشته باشه فرق جیش بزرگ و کوچیک رو بفهمه بعد از پوشک بگیر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.