۵ پاسخ

ببین باید دستت بیاد اگه کولیک باشه معمولا از ساعت هشت شب شروع میشه تو از ساعت پنج قطره دل درد شو بده و خیلی تا دوماهگی خورد و خوراک رعایت کن کم کم بعدش شروع کن به خوردن

به من قطره SAB را گفتند عالیه

قطره پدی لاکت و پدیا بست میدم بهتر میشه.با شربت گرایپ واتر که همون گرمیچره برای نفخ خیلی عالیه

حموم اب گرم .پماد میرابل قطره کولیک پدیا بست و بیبی کولیک. گاهی اوقاتم اب جوش نبات

اول اینکه دوره داره اکثر بچه ها تا دوماهگی خوب میشن
من اینفاکول به دخترم میدم یکم بهتر شده

سوال های مرتبط

مامان آلبالو خانوم💜 مامان آلبالو خانوم💜 ۸ ماهگی