زندگی در جریانه.جنگ هم جزئش شده. خوشتون باشه
بسلامتی
ایشالا خوشبخت بشن
با شیرینی و چای
و میوه
یعنی چون جنگه حق زندگی ندارین؟ مبارک باشه الهی چایی بد شیرینی خشک مخصوصا زبون
باقلوا اگر میتونید ظرف میوه هم موز حتما باشه سینی هم استیل خوشگل تزیین شده
به سلامتی عزیزم خوشبخت بشن چای ،شیرینی،شکلات،میوه،نبات،سینیرو با گل تزئین کنید قشنگ میشه باقلوا هم باشه عالیه
انشالله که هر چی خیر و صلاحشونه برای خواهرتون پیش بیاد میوه خیار و سیب و پرتقال و کیوی و موز و توت فرنگی بخرین شیرینی هم شیرینی خشک مثل نون برنجی یا نارگیلی یا پاپیونی ویا شیرینی آلمانی یا دانمارکی یا باقلوا بگیرین
بسلامتي ان شالله كه خير هست. ميوه ، چاي شيريني… بنظر من مثل هر مهماني بايد پذيرايي كرد فرقي نميكنه الان هم عيد هست و سال نو
ایشالا به سلامتی زندگی در جریانه ، چای با شیرینی خشک بگیرید چون اونا اصولا تر میارن ، میوه بر حسب سلیقتون توت فرنگی ظرفتونو خوشگل میکنه من همیشه میذارم توی مهمونی هام، باقلوا شیکه
چای و میوه
شیرینی رو تا جواب بله ندین و خصوصا در اولین جلسه ی خواستگاری درست نیست که بیارین در فرهنگ ایرانی.
شیرینی که خودشون میارن رو هم فقط تحویل بگیرین باز و تعارف نکنین.
برای کنار چای میتونین گز،قطاب، باسلوق،کلوچه،شکرپنیر،پولکی،توپک خرمایی.... اینا بزارین
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.