۴ پاسخ

سریتا ، پارس، پاستور، رازی

فقط اینو بدون من رفتم ازمایشکاهی که دکترم گفته بود ۱۳۰۰ گرفت بعدا فهمیدم همه جا و بیمارستانای عمومی۲۰۰-۳۰۰هست و بهداشت رایگانه

من صبا رفتم روبروی بیمارستان بهشتی چون نزدیک خونمون بود

سریتا

سوال های مرتبط

مامان پناه🎀🧿🧸 مامان پناه🎀🧿🧸 هفته سی‌وششم بارداری