۹ پاسخ

جواب ازمایش درسته

دوستان بنظرم اینجور سولات و بحث ها رو اینجا مطرح نکنید قشنگ تره چون رابطه حرمت داره شما اینجا اینم مطرح میکنید که چی بشه دوست محترم از خودتوت مطمئن شین کارای لازم رو انجام بدین بجا گوشی دست گرفتن اطلاع دادن به عموم خیلی زشته

ازمایش مهمه

کیست داری

تو شهر ما ی بلاگر هست بیبی مثبت بود ازمایش منفی
خیالش راحت شد باردار نیس اما بود🤐

برو دکتر شایدفرستاد سونو

احتمالا کیست داری عزیزم برو دکتر زنان

ازمایش دقیق تره

صبررر کنی تا آزمایش هم مثبت شه

سوال های مرتبط

مامان فاطمه و تو دلی مامان فاطمه و تو دلی هفته بیستم بارداری
مامان اهوار مامان اهوار هفته بیست‌وهفتم بارداری