۱۲ پاسخ

مبارکه عزیزم نعمت خداست مواظب نی نی باش مثل نیل همین😍😘😘❤️

مبارکه
چرا شوک
خوشقدم باشه

مبارک باشه عزیزم هدیه خداس مراقبش باش همین

خيلي سخته بچه داري واقعا خدا بهت توان بده عزيزم ♥️

مبارکه ❤❤
منم نینی میخوام
شوک برا چی؟؟ یا باید سفت و سخت جلوگیری میکردید یا اگه بیخیال شدین پاشم وایسید دیگه
با هم بزرگ میشن خیلیم خوبه

چه شود ...😄 برو حالشوببر

صبح بخیر همین😂😂 مبارکه بابا بزن دست قشنگه رو

کار خاصی نمیتونی بکنی 😄 فقط برو یکم با شوهرت صحبت کن 🔪🔪🔪 که فتنه رو به پا کرده

فیلم خجالت نکش ۱ رو ببین😄

براچی مبارکه
وقتی جلوگیری نداری دیگه باردار میشی
خدابرات حفظش کنه

چرا خجالت چراشوک مبارکه

از خدا فقط صبوری بخا و‌حوصله....منم مثه تو شدم....وخداهم شکر کن...بچه هات باهم بزرگ میشن و تنها نیستن

سوال های مرتبط