۷ پاسخ

سونو واژینال میتونی بری

زود رفتی نگران نشو

خب دوتا حالت بیشتر نداره
یا بیبی چک مثبت کاذب بوده
یا هم زود رفتی سونو.

چند هفته ای؟حتما زود رفتی آزمایش بده ببین بتات چنده

بعد چند روز تاخیر

زود رفتی سونو فک کنم

بتا ندادی؟؟ یعنی ساک هست

سوال های مرتبط

مامان رادوین🐥 مامان رادوین🐥 ۲ سالگی