۸ پاسخ

ولی من هاله میبینم خیلییی کمرنگه
چند روز از موعدت گذشته؟ مدیکور قابل اطمینان هست محض اطمینان بکی دیگه صبح اول وقت بزن

منفی میبینم

هاله ک داره . اما منفیه چون معلومه خط تبخیره

قشنگ منفیه که

منم دیشب گذاشتم هاله نیست ولی هی توهم هاله میزنم چون سرآنیا ک تست زدم اول نبود بعد هاله افتاد فک کردم خرابه

منم هاله نمی بینم

این منفیع

منفی بنظر من ک هاله اش معلوم نیس

سوال های مرتبط

مامان فندوقم مامان فندوقم ۱ سالگی
مامان خِش و پِش🫀🖇️ مامان خِش و پِش🫀🖇️ ۱ سالگی
مامان رادوین🐥 مامان رادوین🐥 ۲ سالگی