۶ پاسخ

اره اصلش میزنن

اره من همیشه شوید پلو رو با پیاز رنده شده سرخ شده درست میکنم

پیاز داغ تو همه چی خوشمزه میشه

مگه میشه بدون پیاز درست کرد

ارررع

خییییییییلی

سوال های مرتبط

مامان فاطمه نورا مامان فاطمه نورا ۷ ماهگی
مامان 𝒂𝒓𝒔𝒂𝒎 مامان 𝒂𝒓𝒔𝒂𝒎 ۳ سالگی