نه هنوز
۱۱ اردیبهشت ؟ واسه منم مثل شما شده نمیدونم چقدر میتونم نگهش دارم
منم همین شرایط رو دارم از ۳۲ هفته دکتر گفت سرش خیلی اومده پایین آمپول ریه داد و امپول جلوگیری از زایمان زودرس گفت استراحت کن امیدوارم تا ۳۸ هفته برسم
اره پایینه ازمنم یکی دوروزه اومده پایین خیلی اذیتم
منم ۱زایمان دارم
از دیروز ب شدت کمردرد دارم و شکمم مثل شما پایینه
در خودم نمیبینم ۲هفته دیگه😥😥😥
مال منم حس میکنم یکم شکمم اومده پایین
ینی اگ سرش بچه بیاد پایین ممکنه زودتر سزارین بشم؟
اخه گفتن طبیعی
وزنش چقدره الان؟
۱۱ام زود نیس؟
شکم منم مثل توعه سر بچه ام پایین بود الان بیشتر اومده پایین ولی دهانه رحمم باز نمیشه سزارین هم نمیکنن 🫤
ینی بشه ۳۶ هفته؟
خب سرش اومده پایین مگ میشه سزارین کرد؟
پای بچه پایینه یاسرش؟
آره مشخصه بچه خیلی پایینه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.