امپول ریه نگگفت بزنی؟
عزیز کلا استراحت کن تا به ۳۶ برسی فقط واسه سرویس پاشو
استراحت کن انشاءالله میرسی
فک نکنم منم همینم منتظرم ۳۶ ببعد بگذرع حداقل دستگا نرع بچم
من سزارین دوم ۳۶ هفته و دو روز سزارین اورژانسی شدم بچم تو دستگاهه گفتن دو سه روز باید بمونه با اینکه آمپول ریه زده بودم
برا منم خالی خالیه بچم کاملا تو لگن هست
استراحت مطلق باش ان شاالله میرسونی عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.