۳ پاسخ

منم از الان انقباض دارم
دیروز سونو بودم گفت سرش اومده پایین
خیلی پایین نیست که وارد لگن شده باشه
ولی پایینه
فعلا امپولام و میزنم و استراحت میکنم

این انقباضه پاشو برو بیمارستان

برو بیمارستان

سوال های مرتبط