۴ پاسخ

طبیعی جلو گیری کنین هر وقت هم شک‌داشتی یدونه اورژانسی بخور
الان انقدر دارو امده بچه هم باشه با داره میوفته نگران نباش

عزیزم شمارو کدوم دکتر عمل کرد؟

عزیزم یا طبیعی جلو گیری کن یا از کاندوم استفاده کن چون ب این قرصا اعتباری نیس دکتر من میگفت دوزشو خیلی کم کردن ک تاثیر نداشته باشه خیلیا با قرص جلوگیری باردار شدن

اورژانسی رو سالی دوبار مجازین
از طرفی به علت قانون جوانی جمعیت نمیشه خیلی رو قرص ها حساب باز کرد
من با همینا باردار شدم

سوال های مرتبط