خیلی کمه دختر من یدونه تخم مرغ آبپز کامل صبحانه میخوره ۱۲۰تام شیر غذا و فرنی و اوتمیل هم بیشتر از ۱۵ قاشق مرباخوری سرپر میخوره شیرشم روزانه ۵۰۰ ۶۰۰تا میخوره اشتها آور خوب بده باید از پنج ماهگی غذای کمکی شروع میکردی بطور منظم که اشتهاش بیشتر بشه برای غذا
میشه بگی وزنش چقده
دختر منم همینه متاسفانه صبحانه هم اصلا نمیخوره فقط شیر
کم نبست دوسه قاشق
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.