۴ پاسخ

من یه ساله خریده بودم چندروز دیگه میخواست تموم شه ؛ دوباره یه سالشو گرفتم

من دیگه نخریدم والا فرقی نداره

یه ساله خریدم خوبه

اره خوبه بدک نیس

سوال های مرتبط