۵ پاسخ

چندتا نفس عمیق بکش اب بخور برو گل بو کن ببین سر دردت خوب میشه
قرص عصبی نمیدونم بخوری خوبه یا نه ولی در کل سعی کن توبارداری اینجور قرصا نخوری طبیعی ارومشون کنی

استامینوفن ساده باید بخوری عزیزم نه چیز دیگه

نه عزیزم فقط استامیفن هر۶ساعت میتونی بخوری

نع گلم خطره واسه بچه با دکتر مشورت کن

میتونم

سوال های مرتبط

مامان ایلماه مامان ایلماه روزهای ابتدایی تولد