بچه دومم یک سال و۳ ماهش بود دندون در آورد.همه دندوناشم سالم هست وجنسش خوب جثه اش ووزنش هم خوبه نرماله
ولی دخترم الان بالثه هاش خیلیی سرسینموفشارمیده...سروچشمش خیلی میماله
از سه ماه به بالا میشه استفاده کرد روزی سه بار
همه دندونا وقتی میخواند دربیاند اذیت کننده ست یا فقط اولین دندون؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.