کی گفته نوشتن ممنوعه اتفاقا برعکس بچه ها هم نوشتن یاد میگیرن هم صداهارو کلاس اول براشون خیلی راحت تر میشه مخصوصا خطشونم قشنگ و تمیز میشه
موندم از کار بعضی مامانا چ چیزا ک نمیگن😐
ما نوشتن ندارن نوشتن ممنوع هست
آره
ببین چقدر قشنگ و دوست داشتنی هست
قشنگ نوشته دختر منم اینجوری می نویسه چرا ممنوع خوب یاد می گیرن واسه کلاس اول
تو پیش دبستانی ما نوشتن ممنوعه
ما اصلا نوشتن نداریم گفتن ممنوع
اره همینجور 😅😅
یا خدااااا لوح نویسی تو پیشدبستانی ممنوعه موندم چرا یسری والدین اجازه میدن مربیا با بچهاشون این کارو کنن🤦🤦🤦
آره عزیز همین جوریه چه قدر میگم درست بنویس بازم همینجوری مینویسه
نوشتن پیش دبستانی ممنوعه ک
این سبک نوشتن گذاشتن خط فاصله وتو پیش دبستانی کلا ممنوع وروش اشتباه
اول تشخیص صداها ولوحه نویسی
بذارید کلاس اول بره وبا روش بروز پیش بره اینطوری با مشکل مواجه میشه عزیزم
اما ما هم خواندن هم نوشتن دارن
دختر منم فقط نوشتن ممنوع اما من هر وقت نشونشون میدادند با شعر اینا تو خونه من هم خودم نوشتن یادش میدادم یاد گرفته
توی پیش دبستانی فقط باید نشانه ها رو به لحاظ آوایی یاد بگیرن نوشتن ممنوعه
تو مهد نوشتن ممنوع فقط آوا شناسی
نه عمرا اینطوری بنویسه
مهدشون میگه خط چین بزارین خط فاصله نزارین خودتون رعایت کنید فاصله رو
آره دقیقا مخصوصا نقطه ها
من عاشق این مدل نوشتن کوچولو ها هستم قربون اون دستای کوچولوت بشم 😘😘😘❤️
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.