۵ پاسخ

نیمرو تخم مرغ آبپز کاچی اوتمیل

منم دخترم ده بیدارمیشه یا نیمرو یا نون پنیر خامه گاهی و پنکیک صبونه اگ کم خورد صبونه دوتا بیسکوییت مادر هم میدم ناهارم دمپخت یا عدسی ابگوشت یاسوپ مرغ اینا شبم حلیم یا غذای خودمون عصراهم گاهی فیله گریل میکنم میدم یا سرلاک ولی سرلاک جدیدا زیاد نمیخوره گاهیم کاچی درست میکنم عصرونه نون خورد میکنم داخلش

پسر من حساسیت شدید به پروتین گاوی داره صبحونه بهش یا نیمرو با کره محلی میدم یا تخم مرغ آب پز یا لعاب برنج

من صبحانه بیشتر پودینگ میدم یا نیمرو یا اوتمیل
ناهار و شام هم غذای سفره

تقریبا خواب و بیداری ماهم همین ساعتاست
صبحانه معمولا سرلاک میخوره پایین فقط دندون داره
ناهار و شام هرچی داشته باشیم له میکنم میدم بهش
عصرام سرلاک میدم

سوال های مرتبط