دکتر منم همینو گفت بهم
قراره ۹اردیبهشت برم بران تاریخ بزنه
عزیزم شما پیش قبادی داپلر انجام دادی؟؟
دکتر به من گفت تاریخ سزارینت بستگی به وزن جنینت تو هفته ۳۷ داره وزنش خوب باشه تو هفته ۳۸ وزنش کم باشه هفته ۳۹
من ۳۸هفته و ۶روز عمل شدم اما رحمم پاره شده بود چون دیر عمل شدم اگه شکم دوم هستید به نظرم به دکترتون بگید که ۳۷ هفته عملتون کنه
من ۳۷ هفته
دکتر منم گفت ۳۷ هفته
ب من گفت ۳۸ هفته و چند روز
وای دیره من ب دکترم میگ ۳۸ ک تموم کردم عمل کنه
من ۳۸ هفته و ۴ روز سزارین شدم ولی گفت میتونی دو سه روز بعدم بیایی برا سزارین
۳۸ هفته ب بعد
منم ۳۸ و ۶ روز برام نوبت زده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.