معمولا سزارین ۳۸ هفته یکی دو روز هستش
طبیعی زمانش معمولا بیشتره الی که کیسه آب پاره بشه و..
ای کاش من طبیعی بودم بنظرم سز درد طبیعی رو هم میکشی
نه نگران نباش تایم طبیعیش همونه
نه بهترین تایم برایه سزارین دیر نیست دردتم نمیگیره ایشالا نگران نباش عزیزم
نه اصلا مخصوصا زایمان اولت باشه،اصلا دردت نمیگیره
دکتر من ،دکتر رمضانی هست،اونم میگه ۳۸هفته و پنج روز ولی من از الان درد دارم در طول روز
دکترتون کیه؟
دکترتون کیه عزیزم کدوم بیمارستانی
مگه 38 هفته بچه کامله چرا همون 40 سزارين نمیکنه
مشکلی پیش نمیاد برای بچه چون دو هفته زودتر میاد دنیا
من نرسیدم به تایمی که دکتر داده بود تو 38 هفته 3 روز کیسه آبم پاره شد
من که دکترم برا ۳۸ هفته تمام نوبت سزارین بهم داد
گفت میترسم بعدش درد زایمان بگیرتت
نه عزیزم درد طبیعی باید تا ۴۱حداقل صبر کنی
من چهل هفتم کامله خبری از درد نیس
نه بابا من که طبیعیم دو هفتهست تمرینات و شروع کردم روزی حداقل سه الی چهار ساعت ورزشو پیاده روی دارم انگار ن انگار
نه دهانه رحم ذرهای باز شده نه درد زایمانی دارم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.