۴ پاسخ

منم الان عاشق تندی ام وقتی میخورم انگار رو ابرام

بچتو سیاه میکنه نیگا میشه😂

اره میگن نباید تندی خورد اما منم تو زندگیم اصلا تندی دوس نداشتم هیییچوقت ولی از اول بارداری عاشق سس تند و تندی ام 😂😭حتی بوی سس هم خوشم میاد

فک کن اگه دیگه از این تندی بخوری خدایی نکرده برا بچه ت اتفاقی بیوفته بعد چکار میکنی دیگه نمیخوری

سوال های مرتبط