تندی باعث انقباض و درد میشه نخور
میگن بچه دوس نداده تندی نمیدونمممم من تو ترکمممم سعی میکنم نهایت هفته ای یبار بخورم خیلیییی حال میدههههه😅
عزیزم منم عاشقشم
همین امروز رفتم هم سس تند هریدم هم ترشی فلفل😂😂😂میگن الکیه که ریاد ضرر داره
فقط گرمه برا اوایل بارداری
وگرنه تندیشم به بچه نمیرسه چون جفت مواد کغذی رو حدا میکنه فقط
منم خیلی تندی دوس دارم و میخورم
میگن مزشو نی نی دوست نداره و گرنه مشکلی پیش نمیارن
تندی باعث تپش قلب و مشکلات گوارشی میشه هم برای خودت خوب نیست هم بچه سعی کن نخوری
معده درد نمیگیری؟
منک معده درد میگیرم تندی میخورم
ذوق همسر
فک کنم نی نی پسره
تند علاوه بر اینکه برای خودت خوب نیست بچه رو هم شنیدم تند مزاج و بداخلاق میکنه
هوس میکنی یکم بخور ولی زیاده روی نکن
بچت حساسیت و خارش میگیره زیاده روی نکن احتمالا جوجت دختره
بعدا بچه دچار مشکلات گوارشی میشه اگه زیاده روی بشه
خیلی خطرناکه عزیزم چیزای خیلی تند خوب نیست اصلا
عزیزم تندی خوب نیست نخور عزیزم برای خودت هم خوب نیست
منم خیلی میل تندی دارم ولی میگن خیلی ضرر داره سعی میکنم نخورم
اگه چیزی نشده نمیشه از این به بعد هم بخور دوست داری به خودت سخت نگیر عزیزم 😅
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.