۲ پاسخ

همینقدر فقط میخوره؟ وزنش خوبه؟
من پسرم از این بیشتر میخوره فک میکنم خوب وزن نمیگیره

سلام‌چه جوری درست کردی

سوال های مرتبط

مامان ديبا مامان ديبا ۱ سالگی
مامان نخود مامان نخود ۱ سالگی