۴ پاسخ

من برای ثبت پریودیم نگه داشتم توبارداریم اونجا بودم خوب بود بعدش دیگه بدرد نخور شد

من نی نی پلاس دارم خیلی خوبه هم گروه دارن هم میتونی جدا تاپیک بزنی هم میتونی فیلم ارسال کنی خیلی خوبه

من ک پاک کردم

اره منم دارمش فقط برا ثبت پریودی نگهش داشتم بدم میاد اشتراک براش بخرم

سوال های مرتبط