بخونید 😭😭😭😭😭

#پوشک
#زایمان
#بچه
#شیرخشک

تصویر
۱۵ پاسخ

مادر اگاه الان تو با این حجم از نفرینت چه فرقی با اونا داری الان اگه دلت سوخت واسه اون بچه چجور بچه دیگه ای رو نفرین میکنی از خدا بترس و هر اتفافی الان داره میفته ما مردم هیچ تقصیری نداریم اینا بازی سیاسته

لذت میبرن از کشته شدن هموطناشون دیگ.بخای بحث کنی میگن عرزشی.چیزی نگی بهشون اعصاب خود ادم خرد میشه.من دیگ سعی میکنم اونجور پیامارو رد شم

اره منم دیدم یکی میگفت جنگنده پیشرفته فرستاده یه نفر اومده بود نوشته بود ای جووون😐😐😐
خب کوفت🤦🏻‍♀ولش کن بعضیا دیگه رد دادن

واقعا باورم نمیشه یه نفر که اسم مادر روشهههه اینجوری راحت نفرین کنه تو که دلت برا اون بچه و جنازه ها سوخته چجوریییی دلت میاد نفرین کنی اصلا چجوریییی جرعت میکنی نفرین کنی نمیترسییی واقعاا؟؟؟ واقعااا عجیبههه براممم

اینایی ک خوشحالن نه موشک بهشون خورده نه عزیز از دست دادن وگرنه خوشحالی نمیکردن

بعضیا احمققققققق به تمام معنا هستن آخه ک...مغز مگه موشک میگه خب این طرف سگ زرده اینو نزنم ایشالله بخوره تو وسط زندگیشون خدا براشون نخواد زندگیمون نابود شده

فك کنم آخرالزمان شده 🤕

روانی هستن

موشکای ترامپ به اینا نمیخوره اخه
واسه همون خوشحالن😂😂کمی عقل

عزیزم‌همه تایپیکات در مورد جنگه ولش‌کن دیگه‌چقد پیگیری میکنی خب حال خودتو بد میکنی

فرانسه ناو داره میفرسته برای تنگه هرمز نشنیدم محموله و اینارو

لفت بده گل

ای وای خدا به دادمون برسه

چی هست

بازنمیشه عکس

سوال های مرتبط

مامان اورهان وتودلی💖 مامان اورهان وتودلی💖 ۱ سالگی
مامان اورهان وتودلی💖 مامان اورهان وتودلی💖 ۱ سالگی
مامان عروسک نباتی مامان عروسک نباتی ۱ سالگی