۸ پاسخ

دسر کادایف درست کن

ذخیره کردم همرو درست کنم 😂
روبیکا کانالش هست خوبه

تصویر

خوشگللل
ابروهاتو کجامیکرو کردی ادرس بده
بعدشم لوازم ارایشی میفروشی
؟ ادرس اونم بده بیام ازت خرید کنم❤

گلم ببخشید یه سوال بی ربط میپرسم ابروهاتون میکرو هس یا نانو میکرو؟؟؟
ولی میشه کامل از ابروهاتون عکس بدین خیلی خوشگله

بیا بریم انقلاب

ببخشیدابروهات میکرو

اخی چه خوبه سرگرم کار بیرون میشی کارتو دوستدارم

من بلالیت درست کردم دوس نداشتم مزشو

سوال های مرتبط