سرلاک گندم و موز بهتره یا گندم و خرما!؟

۸ پاسخ

حریره بادام خوشمزه بود ولی

من گندم خرما میدم خوشمزه هست

من ب پسرم گندم وخرمامیدم دوس داره ومیخوره

موز مزه خوبی نداره و بچم یبوست شد

هرکسی یه نظری داره ولی باز بستگی داره بچه چیو دوست داشته باشه من فعلا گندم و موز دارم میدم خداروشکر دوست داره

موز.

تعریف موز زیاد شنیدم

من گندم و موز میدم دوست داره خرما رو تا حالا امتحان نکردم

سوال های مرتبط

مامان نی نی گل مامان نی نی گل ۱۰ ماهگی
مامان جوجوشهریار🩷🐥 مامان جوجوشهریار🩷🐥 ۸ ماهگی