۱۰ پاسخ

آی گفتی

عههههه شوهرای شماهم؟؟فکر کردم فقط مال من رو اعصاب🤣

چون رو مخن

مرد اگه رو مخ نبود که میشد زن😂

آفریده شدن برا رومخ بودن

رسالتشون همینه اصن😂

شما فهمیدی ب ماهم بگو😂😂 جز معماهای حل نشده س😂

برا من رو مخ نیست 🥺

دیگه دیگه

چون حرص خوردن زنا لذت میبرن

سوال های مرتبط