۴ پاسخ

به دنیا اومد دستت باشه بزار دهنش😂میگن تنها راهیه که شاید بگیره

دلیل پستونک دادنت چیه عزیزم ؟

من از روز اول بعد از هر بار شیردهی میدادم الان عادت کرده بدون اون نمیخوابه

هرررچی بیرون کرد بزار دهنش

سوال های مرتبط

مامان تیام🦁 مامان تیام🦁 ۱۰ ماهگی
مامان هستی و همتا مامان هستی و همتا ۸ ماهگی
مامان دخملم☺️ مامان دخملم☺️ ۱۴ ماهگی
مامان لیاو لنا💋 مامان لیاو لنا💋 ۵ ماهگی
مامان آریا مامان آریا ۱ ماهگی
مامان اَبراگیانکم🧸🤎 مامان اَبراگیانکم🧸🤎 ۶ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی ۱۱ ماهگی
مامان حسین کوچولو مامان حسین کوچولو ۱۰ ماهگی
مامان فندوق کوچولو مامان فندوق کوچولو ۱۳ ماهگی