۷ پاسخ

اینم بگم مثلا اگه ترشی جات دوست داره غذاشو ترش کن من سوپ درست میکنم داخل هویج کدو سیب زمینی سویق میریزم حتی مغزیجات هم ریختم بعد ترش میکنم یکم میخوره با آب لیمو و آب ابغورت

من قبلا فرهاد همینجوری بود بدترین کار میگفتن بچه با تی وی غذا بخوره ولی تنها راه جواب داد 🫤🤣 الانم عادت کرده بهش شربت مولتی میدادم پدیا بست بعد نیم ساعت اول با غذاهایی که دوست داشت شروع میکرذم مثلا فرهاد کته گوجه خیلی دوست داره من همون وعده کنه گوجه با ماست که دوست داشت داخل برنجاش آب قلم میرختم با ماست و نعنا بهش میدادم … مثلا خامه شکلاتی خیلی خیلی دوست داره براش حریره بادوم درست میکنم خامه شکلاتی میارم جلوش میزارم میبینه دارم میریزم داخل حریره به بهانه اون میخوره … پنکیک درست میکنم با سیب و موز ( سیب موز به هیچ عنوان نمیخوره ) بعد مربا توت فرنگی دوست داره میارم میزارم جلوش میبینه دارم میریزم رو پنکیک میخوره فقط باید گولش بزنی همه ی وعده ها هم با تی وی میخوره باید کارتون نگاه کنه میدونم کار اشتباهیه ولی همینجوری جواب میده فقط با گول زدن

منم دنبال راهکارم…نه با تشویق نه تنبیه نه سرگرمی نه قصه و داستان هیچ جوره غذا نمیخوره درست و حسابی…به جز ۱-۲ تا غذایی که خودش دوست داره

پسرمنم همین بود ببین فقط راسیب بهش جواب داد منم هزارتا مکمل دکترش عوض کرد براش اخر سر رفتم سرخود راسیپ گرفتم بعدم بردم نشون دکترش دادم کفتم این به پسرم جواب میده چیکار کنم گفت چاره ای نیست بهش بده یه دوره درکنارشم باز نئوزینک و یه مکمل دیگ ک مال اهن و ایناس داد با توجه به جواب ازمایشش ولی تا راسیپ میدم اشتهاش خوبه منم این دوره تموم شع دیک بهش نمیدم اما الان از لحاظ ظاهری میبینم وزن کرفته

شیر میخوره؟؟؟
دخترمنم چیزی نمیخورد از وقتی شیرخشک چن روزه قطع کردم خیلی بهتره

دکتر کیدز عالیه بگیر

دقیقا دخترمنم همینه

سوال های مرتبط