یکم خون بعد از سزکلاژ طبیعیه؟

۶ پاسخ

اره عزیزم طبیعه چون با سوزن میدوزن دیگه

عزیزم طول سرولیکس سونو شکمی ۲۵ بود یا داخلی ؟

بله کاملا طبیعیه
من خودم تا یک روز بعد سرکلاژ داشتم

سلام گلم شماجفتتون پایین بودیاسرویکس کم بود؟

تا چند روز خونآبه طبیعی هس

آره عزیزم

سوال های مرتبط

مامان ابریشم خانوم مامان ابریشم خانوم روزهای ابتدایی تولد
مامان مامان نینی مامان مامان نینی هفته سی‌وسوم بارداری