پوشاک
رفلاکس
شیر خشک
فرزند پروری

تصویر
۴ پاسخ

من یدونه تک گرفتم شماره ۲یکم بزرگ هست ولی چندماه دیگه قشنگ اندازه تا ۴سالگی اینا

تصویر

آیینه ای بگیر من آیینه ای گرفتم بیشتر برای بچه آیینه ای میگیرن

من برا دخترم تکپوش گرفتم

حلقه ایی باید کوچیک باشه بچسبه به گوشش دست توش نره
النگو من اینه ایی گرفته بودم با خودم ست بود

سوال های مرتبط