خانما ۱۸ هفته دقیق زود نیست

۴ پاسخ

نه منم ۱۸هفته دقیق رفتم برای انومالی

نه اتفاقا بهترین موقعه . چون بعضی وقتا میبینی بوه از هفته خودش جلوتره

من ۱۶ هفته و ۶ روز رفتم امروز همه چیو بهم گف زودم نبود

واسه چیی؟؟؟

سوال های مرتبط

مامان 🌧️باران🦋 مامان 🌧️باران🦋 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وهشتم بارداری