۵ پاسخ

وزن بچه هم کم باشه اگه از شش ماهگی شروع کنی بهتر بعد در کودکی دچار مشکلات معده نشه هرچیزی به وقت و زمانش بهتر

به من گف بیس روز دیگه شروع کنم چون رفلاکس داره

برا من دکتر گفت شروع کن وزنش کمه ولی دخترم نمیخوره 🥲

بعضی از بچه ها کم وزن هستن دکتر تشخیص میده که کمکی زودتر شروع بشه

والا دکتربچم‌ گفت از6ماهگی بااینکه گفتم خیلی به غذاعلاقه نشون میده گفت نه زوده

سوال های مرتبط

مامان ورزشکار سوگند🩷 مامان ورزشکار سوگند🩷 ۸ ماهگی
مامان فندق🌰 مامان فندق🌰 ۱۵ ماهگی
مامان 🩷جانان🩷 مامان 🩷جانان🩷 ۱۴ ماهگی